Results 1 to 2 of 2

Thread: Wie gaat er weer terug verhuizen naar Nederland eind deze maand ? Need help

Default Wie gaat er weer terug verhuizen naar Nederland eind deze maand ? Need help

ik zit te denken zijn er mensen hier op Bonaire.talk die misschien binnenkort terug gaan verhuizen naar Nederland ? Of zijn er mensen die andere mensen kennen die terug gaan verhuizen van Bonaire naar Nederland ? Ik heb echt niet veel ruimte over en wil hier best voor betalen maar ik heb het over 5 dozen mensen 5 meer niet.

5 dozen met oa mijn foto boeken me dvd´s me personal computer dat soort dingen die ik echt niet achter wil laten op Bonaire.
    Er moet toch ergens wel een oplossing te vinden zijn om deze spullen goedkoop te verhuizen terug naar Nederland ?

Ik hoop dat een van jullie mij kunnen helpen dan kom ik mijn spullen af geven reken ik een afgesproken bedrag af en wisselen we contact gegevens uit.
    Want ik kom ze natuurlijk zelf ophalen als we weer in Nederland zijn. Wie oh wie kan mij helpen zodat ik niet me linker long hoeft te verkopen(grapje) om simpel weg 5 dozen te verhuizen.
    hee en onder de ondernemers van jullie ? Waarom begint er niemand een bedrijfje om dit soort kleine problemen voor de eiland bewoners voor eens en voor altijd op te lossen ?
    Ik ben echt niet de enige die niet een volle container nodig heeft volgens mij

Alvast enorm enorm bedankt voor alle hulp en informatie.

Vriendelijke groet

Cornelis de Vries

Lightbulb For the only english readers/speakers amongst us....

I do realise that as you are moving back to Holland there is 99.9% chance that your answer will come from a dutch speaking person, but just so that the rest of us know what you are requesting here's a rough translation via Google translate...

Who's going to move back to the Netherlands later this month? Need help

I'm thinking there are people here who Bonaire.talk may soon be moving back to the Netherlands? Or are there other people who know people who are moving back from Bonaire to Netherlands? I'm really not too much space and would like best to pay but I have about 5 boxes 5 more people do not.

5 boxes with me including my photo books dvd's my personal computer that sort of thing that I really do not want to leave on Bonaire.
    There must be somewhere to find a solution to this cheap stuff to move back to the Netherlands?

I hope one of you can help me then I give my stuff away I count an agreed amount, and we exchange contact data.
    Because I am of course they can pick up when we get back in the Netherlands. Who oh who can help me so I do not have to sell my left lung (joke) 5 boxes for easy way to move.
    hee and among entrepreneurs of you? Why does no one a business for these small problems for the islanders to once and for all to solve?
    I am not the only one who does not need a full container to me

Thank enormous thank you for all the help and information.

Sincerely

Cornelis de Vries
    PRA & ET Inc
    Proof Readers Anonymous & Extreme Testers

Tags for this Thread